Moje podjetje na Facebook-u

Objavljeno:

Image

Začetek: 19. 11. 2019

Konec: 19. 11. 2019

Predavatelj: Mojca Babuder je od leta 2010 v prodajno marketinških vodah.

Seminar je namenjen vsem podjetnikom, ki:

  • bi radi začeli komunicirati prek Facebook-a pa ne veste, kako se tega lotiti,
  • Facebook stran že imate, vendar z odzivnostjo niste zadovoljni,
  • vsem, ki ne veste točno, kaj pričakovati od Facebook-a ali nimate idej, kaj objavljati na Facebook-u,
  • vse že vse veste in znate, pa boste to delili še z nami ☺

 Udeleženci boste:

  • skozi zastavljen program dobili vpogled in širše znanje o tem, kako na brezplačen način pospešiti promocijo svojega podjetja,
  • s pomočjo analize ugotovili, kje se nahajajo vaše stranke in na kakšen način v praksi uporabiti splet za lastno promocijo,
  • natančneje spoznali delovanje Facebook-a v ozadju/ pomembne nastavitve, ki vam lahko preprečijo ali pospešijo efekt objavljanja,
  • razumeli psihologijo in želje uporabnika, ki vam lahko pomagajo do ustreznejših objav in zato boljše odzivnosti,
  • se naučili procesa spreminjanja sledilcev v stranke,
  • si odgovorili na 3 najpogostejša vprašanja: KDAJ, KAKO in KOLIKO objavljati na Facebook-u,
  • prejeli ideje za 365 dni objav in 13 konkretnih načinov, kako objavljati, za doseganje boljših rezultatov,
  • spoznali organizacijo dela, da Facebook NE postane prevelika obremenitev in kradljivec časa.

Teme seminarja:

  • Kje je moja stranka??
  • Kaj nam dejansko prinašajo socialna omrežja in kako jih izkoristiti za večjo prepoznavnost blagovne znamke?
  • Zadnje spremembe in napovedi na Facebook-u
  • Organski promet na Facebook-u je mrtev! Kaj zdaj?
  • Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube… A res moram biti povsod?
  • Kaj je primerno za moje podjetje? Profil, poslovna stran ali skupina?
  • Napačne nastavitve profila in strani so lahko usodne za vaš uspeh.
  • Facebook stran = spletna stran
  • Triki za izboljšanje rezultatov in povečanje odzivnosti
  • Nagradne igre – da ali ne?
  • Organizacija časa in dela na Facebook-u,
  • Grafično oblikovanje oglasov (tudi za popolne začetnike)
  • Facebook analitika – kompas uspešnosti

 

Kdaj: torek, 19. november 2019, ob 16.00 uri. Seminar traja 3 ure.

Kje: Coworking Idrija, Arkova ulica 43, Idrija. 

O predavateljici: Mojca Babuder je od leta 2010 v prodajno marketinških vodah. Sodeluje z največjimi mediji (Radio 1, Planet TV, Tam Tam,…) v Sloveniji in tudi Italiji. Kot svetovalec povezuje, izobražuje in svetuje podjetnikom kje, kdaj in kako poiskati svojo idealno stranko skozi oglaševalsko kampanjo. Prvo lastno blagovno znamko 3Utrip, pod katero ureja, izdaja, trži, oblikuje, tiska in distribuira revije na Primorskem in v Italiji, je ustanovila kot dopolnitev ponudbe ostalih medijev in kot ugodno rešitev za lokalne oglaševalce. Decembra 2018 je bil natisnjen milijonti izvod. Leta 2016 je dodala še drugo blagovno znamko, Everwood – lesena sončna očala in ročne ure. Od takrat večino časa namenja spletnemu marketingu. Pridobljena znanja in izkušnje zadnja 3 leta posreduje podjetnikom na predavanjih in delavnicah po celi Sloveniji. Do sedaj ji je zaupalo že več kot 1500 podjetnikov. Pravkar je v pripravi nova mednarodna blagovna znamka – Ad4u.eu – namenjena on-line izobraževanju.

Prijave: prijave so obvezne. Prijavite se lahko na elektronski naslov: mateja.bizjak@icra.si ali po telefonski številki 05 37 43 911. Prijave zbiramo do zasedbe prostih mest.

Dogodek je za udeležence brezplačen, saj je sofinanciran s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republike Slovenije, v okviru projekta Formica 3 Cerkno-Idrija-Logatec.

Vljudno vabljeni!

---- 

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

 

Za prijavo ni na voljo nobenega termina.