Oblikovanje blagovne znamke v turizmu

Objavljeno:

Razmišljate o poslovnih priložnostih v turizmu? Pa veste kako pristopiti k zasnovi identitete tržne znamke in njene zgodbe ter kako voditi komunikacijo znamke skozi enotno prepoznavnost? Vas zanimajo primeri dobrih praks komunikacije v turizmu? Idrijsko-Cerkljanska razvojna agencija d.o.o. Idrija vas vabi na delavnico Oblikovanje blagovne znamke v turizmu.

Kdaj: torek, 23. 9. 2019 ob 17. uri

Trajanje: 2 uri

Kje: Coworking Idrija, Arkova ulica 43, Idrija

VSEBINA SEMINARJA:

  • Oblikovanje blagovne znamke v turizmu
  • Kako zasnovati identiteto tržne znamke in njene zgodbe
  • Komunikacija (turistične) znamke skozi enotno prepoznavnost
  • Predstavitev primerov dobrih praks komunikacije, trendi v turistični ponudbi
  • Praktični primeri in odgovori na vprašanja udeležencev

Predavatelj:

Predaval bo Erik Bizjak iz podjetja Markacije d.o.o. Izpeljali so že veliko uspešnih projektov in kreativnih zgodb s ciljem izgradnje identitete blagovnih znamk in njihove prepoznavnosti. Pri svojem butičnem pristopu k zasnovi in krmiljenju komunikacije Markacija išče partnerje, ki želijo graditi svojo identiteto celovito in preudarno, običajno na daljši rok. Zadnji večji turistični projekt je identiteta enega najbolj luksuznih hotelov v Sloveniji - Vila Planinka, Jezersko.

Prijave in dodatne informacije: za udeležbo na predavanju je potrebna predhodna prijava na e-mail tina.lisac@icra.si ali 040 315 335. Prijave zbiramo do zasedbe prostih mest.

Seminar je za udeležence brezplačen.

Vljudno vabljeni!

-----

Delavnica je financirana s strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo in SPIRIT Slovenija, javne agencije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije, s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se v okviru Javnega razpisa za financiranje izvajanja celovitih podpornih storitev za potencialne podjetnike in podjetja v okviru slovenskih poslovnih točk za obdobje od 2018 do 2022, SPOT regije.

Image

Zadnje novice