Spoznajte možnosti brezplačnega oglaševanja na Facebook-u, kako oblikovati prodajno zanimive in učinkovite objave ter kakšne so možnosti povečanja prepoznavnosti in prodaje preko Facebooka-a.
Dogodki
Google oglaševanje in uporaba orodij v praksi
Naj vas stranke opazijo natančno takrat, ko v Googlu iščejo, kar jim ponujate. Največja prednost spletnega oglaševanja je njegova natančnost in raznolike možnosti ciljanja uporabnikov, njihovih lastnosti in namena na različnih platformah. Google oglaševanje velja za enega najbolj ciljanih oglaševanj. Vas zanima kako izkoristiti te možnosti za vaš posel, da bo vaše oglaševanje kar se da učinkovito?
Stres – pogosti spremljevalec podjetnika
Podjetniško okolje je hitro spremenljivo in velikokrat nepredvidljivo, od podjetnikov pa se pričakuje hitro reagiranje na nove izzive. Vsakodnevno so izpostavljeni različnim obveznostim, sprejemanju pomembnih odločitev, skrbi o prihodnosti podjetja ter soočanju z različnimi ovirami. Od podjetnikov se običajno pričakuje, da sami rešujejo probleme, večina pa pri tem pozabi nase in se ne zavedajo posledic, ki jih stres pušča na njihovem zdravju.
Na delavnici boste izvedeli, kako preprečiti ali vsaj omiliti negativne posledice, ki jih pogosto prinaša podjetništvo kot način življenja.
Upravljanje podjetniškega premoženja
Kako upravljati podjetniško premoženje in katere napake so najpogostejše pri razporejanju financ? Ali veste kam s finančnimi presežki in če so nepremičnine res najboljša naložba za vaše podjetje? Kaj pa se zgodi s podjetjem v primeru dedovanja ali prenosa? Idrijsko-Cerkljanska razvojna agencija d.o.o. Idrija vas vabi na delavnico Upravljanje podjetniškega premoženja.
Oblikovanje blagovne znamke v turizmu
Razmišljate o poslovnih priložnostih v turizmu? Pa veste kako pristopiti k zasnovi identitete tržne znamke in njene zgodbe ter kako voditi komunikacijo znamke skozi enotno prepoznavnost? Vas zanimajo primeri dobrih praks komunikacije v turizmu? Idrijsko-Cerkljanska razvojna agencija d.o.o. Idrija vas vabi na delavnico Oblikovanje blagovne znamke v turizmu.
Spoznajte najsodobnejše prodajne veščine najboljših prodajalcev
Interaktivna prodajna delavnica za podjetnike
Namen delavnice je udeležence seznaniti s spremembami, ki jih danes narekujejo trendi v prodaji ter vse bolj zahtevni in informirani kupci. Danes je pomembno poosebiti prodajni nastop do kupca in mu omogočiti najboljšo prodajno izkušnjo.
Najsodobnejša prodajna tehnika - H2H (Human2Human) stremi k prodaji na podlagi poznavanja in razumevanja različnih tipov osebnosti kupcev. Vaši kupci so namreč vsak dan, z vseh strani, bombardirani z raznimi ponudbami, popusti, akcijami in informacijami. Namesto da izgubljate čas in energijo s prodajo, polno presežnikov in obljub, se raje začnite pogovarjati z njimi in razumeti njihove potrebe.
Spoznajte eno od ključnih inovativnih metod v podjetništvu – Design Thinking
Trenutno je Design Thinking ena ključnih inovativnih metod v podjetništvu, ki so jo razvili in sprva pri svojem delu uporabljali oblikovalci izdelkov. V slovenščini ga prevajamo kot dizajnersko razmišljanje. Poenostavljeno lahko rečemo, da gre za proces ustvarjanja in tesiranja inovativnih idej s ciljem, da se izboljša izdelek oz. storitev oziroma da se reši obstoječe probleme.
Posebnost te metode je v tem, da se ekstremno osredotoča na uporabnika oziroma kupca ter na hitro prototipiranje in testiranje rešitev. V začetni fazi procesa spodbudi bodočega podjetnika, da čim bolje spozna potencialnega uporabnika in razume njegovo obnašanje, potrebe in vrednote, saj na podlagi tega prepozna njegove eksplicitne in implicitne potrebe. Prav osredotočenost na slednje običajno vodi do najbolj inovativnih in poslovno uspešnih rešitev.
@CAS ZA KAVO – zgodba o tem, kako je nastal eden bolj prepoznavnih Instagram profilov v Sloveniji
Spoznali bomo Nino Štefe, ustanoviteljico blagovne znamke @caszakavo. Nina na svojih predavanjih in svetovanjih, ki jih izvaja za potencialne in obstoječe podjetnike ter startupe po Sloveniji, deli nasvete, s katerimi je sama prišla do rezultatov, ki so ji omogočili, da je pustila službo za nedoločen čas in se podala na lastno podjetniško pot.
Ustvarila je enega bolj prepoznavnih Instagram profilov v Sloveniji in je poznavalka sodobnih trendov v trženju: kako ustvariti in graditi blagovno znamko, kako upravljati lastni profil, najti pravo ciljno skupino,…
Od podjetnika do managerja
Velikokrat se poraja vprašanje, ali je lahko podjetnik hkrati tudi manager. Naš gost Rok Stritar nam bo razložil, kje je razlika in zakaj podjetnik ni nujno tudi dober manager. Seveda lahko to postane, pomembno pa je, da vemo, kakšna je razlika med podjetniškimi in managerskimi nalogami.
Podjetnik je tisti, ki postavi vizijo, poslanstvo in naloge ter poiščejo sredstva, da uresniči zadan cilj. Prevzame odgovornost in finančno tveganje, da uresniči potencial ideje na trgu. V tej fazi po navadi ni samo direktor in idejni vodja, ampak velikokrat hkrati računovodja, razvojnik, prodajalec, tajnica, oblikovalec in čistilka. Z razvojem podjetja pa pridejo tudi nove naloge in odgovornosti, večje število zaposlenih, večji obseg poslovanja in vse večji poudarek na vodenju podjetja, kjer pa podjetnik že mora obvladovati tudi managerske naloge in poznati managerska orodja.