VSEBINA SEMINARJA:
- Oblikovanje blagovne znamke v turizmu
- Kako zasnovati identiteto tržne znamke in njene zgodbe
- Komunikacija (turistične) znamke skozi enotno prepoznavnost
- Predstavitev primerov dobrih praks komunikacije, trendi v turistični ponudbi
- Praktični primeri in odgovori na vprašanja udeležencev
Predavatelj:
Predaval bo Erik Bizjak iz podjetja Markacije d.o.o. Izpeljali so že veliko uspešnih projektov in kreativnih zgodb s ciljem izgradnje identitete blagovnih znamk in njihove prepoznavnosti. Pri svojem butičnem pristopu k zasnovi in krmiljenju komunikacije Markacija išče partnerje, ki želijo graditi svojo identiteto celovito in preudarno, običajno na daljši rok. Zadnji večji turistični projekt je identiteta enega najbolj luksuznih hotelov v Sloveniji - Vila Planinka, Jezersko.
Seminar je za udeležence brezplačen.
Prijave in dodatne informacije: za udeležbo na predavanju je potrebna predhodna prijava na e-mail tina.lisac@icra.si ali 040 315 335. Prijave zbiramo do zasedbe prostih mest.
Vljudno vabljeni!
----------
Delavnica je financirana s strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo in SPIRIT Slovenija, javne agencije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije, s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se v okviru Javnega razpisa za financiranje izvajanja celovitih podpornih storitev za potencialne podjetnike in podjetja v okviru slovenskih poslovnih točk za obdobje od 2018 do 2022, SPOT regije.